Parakalein Parakalein
2781
BLOG

Gadżet PIS - Lech Kaczyński

Parakalein Parakalein Polityka Obserwuj notkę 80
Na stronę Prawa i Sprawiedliwości trafiłem po zauważeniu w TV fragmentu spotu PIS, gdzie Jarosław Kaczyński mówi "Drogi Leszku..." itd. Już to, co zobaczyłem w TV wywołało u mnie obrzydzenie, ale postanowiłem zobaczyć cały spot. Przy pierwszym odtworzeniu nie zwracałem uwagi na otoczenie, na resztę strony. Dopiero przy kolejnym, kiedy poprosiłem żonę, żeby oglądnęła i powiedziała mi jakie są jej odczucia po obejrzeniu, zauważyłem kontekst w jakim występuje tragicznie zmarły Lech Kaczyński.
 
Żeby się dobrze rozmawiało / pisało fragment zrzutu ekranu oficjalnej strony PIS
 
 
W zależności, w którym miejscu pętli, dynamicznie poniżej prezentowanej reklamy, kliknie się w "play", można spotkać baner  "Szukasz Gadżetów PIS?", a powyżej:  klęczącego Jarosława Kaczyńskiego, całującego trumnę brata, zdjęcie pary prezydenckiej, zdjęcia samego Lecha Kaczyńskiego, czy, jak widać na moim zrzucie, hasło "Teraz wypełniamy Jego testament".
 

Jak rozumiem w swoim testamencie Lech Kaczyński napisał:

"Zrób wszystko, aby wykorzystać moją śmierć do wygrania wyborów. Jakichkolwiek. Uczyń mnie gadżetem PIS, który pomoże zjednoczyć się wokół Ciebie tym, którzy mnie cenili i cierpieli po mej śmierci. Nie prezentuj programu, pokaż mnie."

Próbowałem sobie wyobrazić, czy po śmierci brata bliźniaka byłbym w stanie usiąść przed kamerą  udawać, że do niego mówię, pokazać jego zdjęcia, pokazać jego trumnę, a potem ....."Lista numer 5". Krótko - nie byłbym w stanie wpaść na tak ohydny pomysł.

Nie wpadłbym na pomysł, żeby ze zmarłego brata zrobić gadżet wyborczy.

 

iiii cięcie

jak wyszło?

super, miałem łzy w oczach.

chwyci?

musi.

 

 

PS

muszę wyjść więc odpowiem na ew komentarze po powrocie

Parakalein
O mnie Parakalein

Materiały zawarte na blogu są moją własnością. Mogą być dowolnie wykorzystywane przez innych wyłącznie w celach niekomercyjnych. Komercyjne wykorzystanie jest możliwe wyłącznie po uprzednim poinformowaniu mnie via mail oraz podaniu w cytowanym tekście źródła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka