Parakalein Parakalein
423
BLOG

Życenia

Parakalein Parakalein Rozmaitości Obserwuj notkę 5

To życzenia z tamtego roku.

W tym roku będą takie same, a nawet mocniejsze.....

 

Mioły być pikne życenia

długaśne, nie takie łod nikcenia

ale świot jezd łokrutny i za psińco ma naskie plony

dlatego bedom wartkie ji takie łod swiży rony

 

ZDROWIA WOM ŻYCE

i nicego wiency

nie sukcesów, ani nie piniendzy

Ino zeby wose dziatki, połowice, matusie a i  nowet świekle

łomijały nawet leciuśkie katary, te zwykłe i  psewlekłe

Zdrowio wam życe, a i som o życenia prosem

bo to ino wozne, tego nie kupis grosem

a trza mi tego jak nicego innego

ale nie dlo mnie, ino dla mojego słonecka piknego

tego co mnie porodziło i na chopa chowało

tego co mi to najpikniejse -  moje życie dało

bo ni mas nic cenniejsego, baż łocekiwanego

kie zdrowiuśka matuś kochano, bez chróbska fstrentnego.


tak końcem f tym rocku  życenia
 
Byććie zdrowi

Parakalein

Parakalein
O mnie Parakalein

Materiały zawarte na blogu są moją własnością. Mogą być dowolnie wykorzystywane przez innych wyłącznie w celach niekomercyjnych. Komercyjne wykorzystanie jest możliwe wyłącznie po uprzednim poinformowaniu mnie via mail oraz podaniu w cytowanym tekście źródła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości